andra dagen avklarad..

japp, som sagt nu är andra dagen av gymnasiet avklarad!
haha, idag gick vi bara en poängpromenad på 5 km, sen slutade vi!
sen så gick jag till stan med emelie lite och sen drog ja hem!

nu kom jag typ precis hem från daniel där jag har spenderat min kväll,
med dom underbaraste människorna som finns :D
hehe

funderar på att ta å gå å duscha nu och sen ska ja sova!
måste gå upp typ nån gång vid fem halv sex typ !
segt, menmen.

dagens outfit blev lite som den blev,
men hade iallafall;

blåa jeans från gina tricot
rosa ''långt'' linne från gina tricot
blus vit från lindex
rosa/vit tjocktröja från cubus
rosa converse

men hade fint!


gööööligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0